Oğlum 9 aylık yaklaşık 3 gündür perişanız ateşi var diş çıkartıyor iştahsızlık zaten hiç söylemiyorum bile ağzına hiç bir şey sürmüyor sadece mama içmek istiyor ne verirsem ağzından geri atıyor damakları acıdığı için yemek istemiyor çorba vs denedim onları da istemiyor yalnızca mama diye ağlıyor mama içiyor ama normal şeyler yemeyince benim moralim bozuluyor bu dönemde sadece mama ile beslenmesi yemek istememesi normal mi 🥺