Blge1 bebeğim 2.5aylikken sık sık hastaneye gitmekten bebeğim grip olmuştu benim ama onun sadece burnub tıkanıyordu sabah bir kez serum fizyolojik le aciyordum yetiyordu ona anne sütü alıyor başka hicbirsey olmadı onda. Bebegimden bana geçti 10gunde atlattim. Hergun bal pekmez kasiklarim ıhlamur içtim günde 2 3 bardak bas ve sinus ağrısı içinde parol içtim birtek burnumuda serum fizyolojikle temizlemeye çalıştım