duyguronita62 Bebegım bugun tam 3 aylık oldu . 2500 dogum kilosu . Boyu 49 cm di . Bugun 5 kilo olduğunu ogrendım . Boyuda 62 cm . Doktor boy olarak öndeyiz kiloda yüzde 50 lerde dedı. Sizce ?
balbal26 duyguronita62 doktorumuz 6. Ayında doğum kilosunun 2 katına çıkması gerekiyor demişti. Yani gayet iyi içiniz rahat olsun.
Aliasafinannesi27 duyguronita62 hayır hayır siz doktora bakmayın doğdu doğalı oratalama 2 katına çıkmış daha ne olabilir ki bence gayet güzel toplamda her ay 818 gram kadar almış bu da gayet iyi bence
Moniza duyguronita62 doktorlar kilolu bebek seviyir bazıları. Bizim doktorda kendi ağzıyla dedi kilolu olursa hasta olmaz diye sütüm olmasına rağmen mamaya başlatmıştı başka doktora gittim mamayi biraktirdi
Metehann12 doğum kilosuna göre çok güzel kilo almış maşallah daha da toparlar annesi kilosuna kafayı takip üzme kendini gayet de iyi