Nisaask Selam kızlar doktor kan sonucuna göre b1w vitamin eksikliği nedeni ile 13 aylık bebeğime bu ilacı verdi. Ama oral yani ağızdan kullann içir dedi. Şimdi reçeteyi okudum vücuda enjekte edilir diyor. Tereddüt ettim anliyan kullanan var mı?