Mihrakus_ Kızlar bebeğim 25 günlük evim biraz serin. Sizler nasıl giydiriyorsunuz. Üşütmeyeyim, yakmayayım derken kafaya takıyorum 😆 bazen kısa kol giydirsem diyorum sonra üşür diye korkuyorum 😬
Mihrakus_ Dilaylaa derecesini bilmiyorum ölçmedim ama serin dışarıya göre ilk geldiği zaman kombi yaktım biraz o derece