Bebeğim 5 aylık. Bugüne kadar anne sütü devam ettik ama kilo sorunuyla mamayı da önerdi dahil etti doktor. Ama hiç mama tecrübem yok doyuyor mu ne kadar vermeliyim hiç bilmiyorum yaaa. Sütüm ne kadar var. Üstüne ne kadar mama içmeli. Bazen emziriyorum üstüne 60 cc kabul ediyor. Verdikçe almaz mı zaten. Cidden artık şu sürekli ne kadar içmeli ne yapacagım soruları psikolojimi bozdu.