Demeteymenim Kizlar merhabalar oğluma doğduğundan beri philips avent emzik kullaniyorum suan 3 aylik emziksiz kesinlikle uyuyamiyor emziği surekli agzindan dusuruyor ve uyaniyor o yuzden birde yuvarlak uçlu emzik denemek istiyorum hangi markalari onerirsiniz