Veragillerden Aysegulokms Merhaba, sıfırı 800 değil o Türk işi. Bizimki Alman markası, en pahalı ve kaliteli olan, bir daha araştırın derim. Biz 2500′e aldık. Üç ayda düzeltti. Çok kaliteli bir cihaz.
Aysegulokms Veragillerden doğrudur marka olarak bakmadım. Daha uyguna verme ihtimaliniz yok mu acaba bebegım 5.5 aylık palvik bandajı kullanıyorduk buna geçmemizi söyledi doktor. Suandada o kadar durumumz yok acıkcası. Rabbim herkese şifa versin
Aysegulokms Veragillerden bizim kalça çıkığı degıl alda acısı sağ 60 sol 58 di balvşk bandajı kullandık 1 ay dereceleri ikiside 60 oldu fakat sol taraf kemiğinin bi tık yukarda olduğunu söyledi palvik bandajı aşagıya kayıyor diye tübinger protezini önerdi doktor
Dilekmh Veragillerden merhabalar öncelikle yavrunuza rabbim şifa versin . Benim kızımda Tübingen cihaz kullanıyor şöyle bir problem var kızım 4 aylık şuanda , 3. Ayda kucağımda tuttuğum vakit yavrum devamlı basmak istiyordu fakat aleti taktıktan sonra hep bir tereddüt ederek basıyor hatta bazen basmak bile istemiyor normal mi bu süreç
Veragillerden Aysegulokms Tamam işte bizim de aynısı. Bizim de kalça çıkıklığı değil. Sol bacak Sağ bacaktan derece olarak farklı. Aynı teşhis yani. Şükür altıncı ayımızda geçti. Pavlik bandajı bizim gibi durumlarda kullanılmıyor. Tübinger kullanılıyor.
Veragillerden Dilekmh Merhaba, size de çok geçmiş olsun, çok normal bakın biz cihazı çıkardık on gün oldu çıkaralı ama kızım yeni yeni basacak, çok normal, ayakları çok yukarıda kaldıkları için, geçecek merak etmeyin 💖
Veragillerden Dilekmh İnanın ben de öyle kalacak diye korktum ama cihaz çıktığından beri maşallah kızım dönüyor sürünmeye çalışıyor sakın korkmayın 🌺
Veragillerden mernaa İnanın hatırlamıyorum şu an üstünden çok geçti ama yarın bulabilirsem rapora bakayım, taşınma sürecindeyiz de o yüzden emin değilim, çok geçmiş olsun sizin kaç açılar
Veragillerden mernaa Dereceleri kesinlikle kötü değil eğer düzenli ve dikkatli kullanırsanız üç ayda tamamen geçebilir, 60 ve üzeri olması beklenir