deniiiza yeniannea kafasini ve sırtını dik tutabiliyo koyabilirsin dedi bana doktor. 5 aylik benim bebegim ama uzun süre koymaya cesaret edemiyorum ben maks 15dk
Bugsbunny1 yeniannea bence hiç durmamalı . Daha sırt kemikleri bile gelişmemiştir ki . Bence hiç koymayın . Çok meraklıysanız 6 aylıktan sonra koyun . Benim oğlum 11 aylık . Ben yurutece bile 10. Ayından beri en fazla yarım saat koyuyorum .
Poyrazin_annesii 4 aylıkken zıp zıpa konuluyormu. Bnde koymak ıstyrm ama daha kafasını fln sabit tutamıyor bişi olurmu
yeniannea Poyrazin_annesii FerdAzraMira @Deletedmom_32 Prego hoppala 4 aylık sonrası kullanıma uygundur yazıyor ben koydum. Zaten oturma pozisyonunda durmuyor bebek içinde dik duruyor. Sadece kaç dk konu onu merak ettim.
yeniannea deniiiza bende 10-15 dk koyuyorum ürünün arkasında 4 ay üstü kullanıma uygun yazıyor. Zaten oturur gibi durmuyorlar o zıp zıpların içinde
Ucansupurge yeniannea yürüteç zip-ziplad parmak ucu yürümeyi destekliyor ve bu bebeklerde istemediğimiz birşey. Zaten parmak ucu yürümeye meyilli oluyorlar yürüme arkadaşı(olmazsa olmaz değil)ile yere tam basması desteklenmesi gerekiyor.
AlpAnnesi94 yeniannea Bebeklerin gelişim evresinde 5-6 ay olana kadar oturtulmamalı . Kemikleri ve vücudu henüz buna hazır değil
yeniannea AlpAnnesi94 doktorum önermiyor ama bebekten bebeğe değişirmiş. Benim bebeğim yatmak ve dönmek istemiyor oturunca mutlu bunu sürekli gözlemledim öyle oturtmaya başladım. Zıp zıp arkasında 4 ay ve sonrası kullanıma uygun yazıyor.