BaharNefes Kızım 24 aylık oldu ve anlaşılır hiç bir kelimesi yok derdini işaretlerle anlatıyor her söylediğimi anlıyor ama anne diycek misin baba diycek misin diye soruyorum ıhı diyor sizde de durumlar aynı mı yoksa bi doktora götürmeli miyim
birkizbirerkekannesii BaharNefes doktora götürsen iyi olur gibi geldi bana canım.hiç kelimesi yok diyosun çünkü.üstte kalsın
Nessay BaharNefes her çoxuk bir olmuyor : yaşına kdr normal işaretle anlattığı için konuşma gereği duymamıştır seni anlıyorsa ve taklit yapıyorsa ağlama gülme vs korkma hiç konuşur yakında
iremceren BaharNefes önce sakin ol her bebe bir değil kıyas yok ama bu durumu doktor görmediyse bizm bişi dememz olmz gelişimsel olrk doktor görmeli herşey normal derse o zaman ona göre bişeyler yaparsn Gün içinde kitap okuyn ona göre aktiviteler yapn mümkn olduğnca yaşıtlaryla sosyalleşsn ekran maruziyeti var mı varsa o kaldırılmalı birşeylee söylemeye çabaladığnda kötü tepki aldı mı
Bety Doktora götürün bence. Bide her dediğini anlamayın işaret etse de anlamıyormuş gibi yapın zaten derdini anlatırsa kelimeler nasıl artacak ki ? 26 aylık oğlum var benimde
1234___ Bu yaş bebekler en az anne baba dedi yani 10 yakın kelime kullanması lazım diye biliyorum , ama bazı Bebeklerin de dili aniden açılıyor, İnşallah sizinki de öyledir💖💖
BaharNefes 1234___ aslında önceden anne baba anneanne dede diyordu bi söylediğini 2-3 gün sonra bi daha hiç söylemiyor
Bety BaharNefes zamanla konuşmaya başlar ama ne istiyorsun su mu bu oyuncak bu araba ne renk aaa kırmızıymış diye anlatın biliyorlar bazı bebeklerin dili geç açılıyor bu dönemde 2 Li cümleler kurmaya başlamalı
Dilaylaa Bir doktora gidilmeli kesinlikle, bu ayda iki kelimeli cümleler bekleniyor çünkü. Ekrana maruz kalıyor mu?