Kumsalve_annesi16
Öncelikle postunu diğer posttan ayrı tutuyorum.
Bebeğini çok iyi tanıman lazım?
Gelişim olarak şuan hangi evrede, desteksiz oturmayı öğrendi mi? Yoksa yerde yüz üstü yatarak oyun halısında mı daha çok zaman geçirmeyi seviyor?
Ona göre ilerlemen lazım? Ona göre oyunlar kırman lazım. Bu ay gruplarının daha çok kucaktı ve anne ile bağın yüksek olduğu dönemler.
Örneğin bebeğim 2.5 aylık iken dönen bir bebekti çok hareketli, ve yüz üstü asla yatmayı sevmedi 4 aylık iken sürünmeye geçti ve dolayısı ile emekleme dönemimiz erken ve uzun oldu, en çok sevdiği oyun halisini, renkli toplarını, kitaplarını, minik hayvanlarını, hepsini aynı anda koymuyordum dönüşümlü çünkü dikkatin daha çok dağıtmak istemiyorum çünkü dikkat seviyeleri zaten düşük aydalar.
Dolayısı ile Oturma desteklemesi yapamadım emeklemesinden dolayısı, tam 8.ayda desteksiz oturmayı öğrendi geç kaldık, bu sefer oturması için destekleyici oyunlara çevirdim.
Bebeğinizin tam durumunu bilmediğim için.