Muradiye_15 Merhaba hanımlar kızım 13 aylık olucak ve tatile gidicegix bayramda hem onun için hem kendim için neler goturmeliyim tesetturluum bu arada yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler