Hilam bizim evde henüz sivri yok, köye gittik birkaç gün önce orda akşamları çok oluyorlar, daha hava kararmak üzereyken hemen bir tanesi ısırdı kızımı, 4 gün oldu hala bu yukardaki fotodaki gibi kırmızı benek şeklinde duruyor izi, sonrasında hemen cibinlik örttük, bitaneyle ucuz yırttık.