Merhaba. Doğum yapalı 15 gün oldu. Lekelenme şeklinde kanama devam ediyor. Ama 1 haftadır böyle. Adet kanaması gibi çok kısa süre oldu sonra lekelenme şeklinde ya da tuvalete girdiğimde çok az geliyor. Normali ne kadar. Bu kadar kısa sürede azalması normal mi sizce? Eğer değil ise doktora gideyim ona göre? Sizlerde kaç gün sürdü