Afrodit Merhaba kızlar.Kızım boğaz enfeksiyonu geçiriyor. Tek doz penisilin verdi. Sadece acillerde yapılıyormuş alerjik reaksiyona karşı. İyileşmesi için yaptırmak istiyorum ama risk olunca korkuyorum maleseff.. yaptıran varmı?
Caglarass Afrodit Başta alerji testi yapıyolar. Kendime yapıldığını hatırlıyorum da berbat bişey. Ama o olmadan da iyileşmiyodum 🙈
irva Afrodit Sadece aciller vuruyor bunu canım.Ben 10 yıl her ay vuruldum zamanında.Vurulmadan önce koldan alerji testi yapıyorlar penisilin için.Bazı aciller de ki cahil yeni asistanlar yapmadan direk vurmaya çalışıyor.Buna müsade etmeyin öncesinde koldan test isteyin çok basit zaten.Vurulduktan sonra da 15 dk falan hastanede bekliyorsunuz o kadar.
Busraaaarsn Afrodit oğluma da 5 tane verdi doktor penisilin, aynı boğaz enfeksiyonu dedi bize de. 4 ünü yaptırdık, 1 tane kaldı ama bugün ikna edemiyorum biliyor iğne olacağını birini yaptırmasak geri döner mi hastalık acaba, sizin 1 iğneyle topladı mi yavrunuz
Afrodit Alpingo peki vurulduğunda alerjik bir durum gösterirse sonuçları veya ne gibi bir müdehale oluyor bilginiz varmı?
Alpingo Afrodit benim teyzem hemşireydi o vurmuştu penisilin içeren bi iğne,kusturmuş beni haturlamıyorum anında bayılmışım
Afrodit Caglarass çok fenaaa arafta kaldım 😒😥😅 komşumuz dr ona danıştım 99 kere vurulsun 100. De bile reaksiyon gösterebilir garantisi yok dedi
Caglarass Afrodit Sıkıntılı bi durum gerçekten 🙈 Testi koldan yapıyorlardı o bile fenalık geçirtiyodu. Alerji olunca kol kabarıyomuş, benim niye alerjim yok diye ağlayasım gelirdi 😂😂
Minzilikuymak61 Senelerce vuruldum kalp rahatsizligimdan dolayi ayda 1 vurulurdum sadece acilde vurulur ve vurulduktan sonra 15.20 dk hastanede olmak, zorundasiniz ondan sonra, eve gidebiliyorsunuz.
Afrodit Alpingo dün yaptırdım çok şükür bi sıkıntı yaşamadık. 15-20 dk bekledik sonra eve geldik. Ağır boğaz enfeksiyonu geçiriyor mecburen yapıldı😒🌼
Afrodit Busraaaarsn merhaba. Biz 1 kere vurdurduk daha sonra 1 hafta antibiotik şurup kullandık çabuk toparladı 5 6 günde gayet iyiydi. pazartesi iğne yapıldı sonra şuruba devam ettik cumartesiye kadar düzelmişti pazar günü vermedim
yenianneadayi2208 Afrodit penisilin in sıkıntılı bir şey olduğunu biliyorum.. Annemin neredeyse bilinci kapanıyordu alerjik durumundan ötürü 😓 penisilin diyince milyon defa düşünüyorum ben
Afrodit yenianneadayi2208 bende yaptırmadan önce çok tedirgin oldum ama yaptırmasam zor toparlanıp tekrarlayabilirdi hatta kanada karışabilir demişti dr. Çok şükür yaptırdıktan sonra bir durum yaşamadık😊
gibicibicis Afrodit kızım 1 yaşında çok şiddetli boğaz enfeksiyonu geçirmişti ateşi düşmüyordu 3 gün günde bir tane penisilin oldu acilde yaptiriyorduk yapıldıktan sonra 15 dk bekliyorduk sorun olmamıştı ve çabucak toparlanmıştı
Afrodit gibicibicis Busraaaarsn Ayso5 bize bir tane verdi gerisini şurup olarak kullandık ama çok şükür erken toparladı. 😌
Ayso5 Afrodit küçükken bana hep yapılırdı ilk 15 dk vekletirlerdi alerjik reaksiyon yaşanırsa diye ama ben henüz duymadım görmedim