Nerdeyse1 yasina girdiginden beri adam akilli yemek yemiyor karni doysun die sürekli devam sütü de vermk istemiyorm yemek olsun muhallebi olsun yemiyor bi turlu zorlasam bi faydasi yok ztn ne yapacagimi şaşırdm yoruldum artik sizin de bebisleriniz boyle mi 🙁🙁 alttaki 2 disini de patlatti onların etkisi degildir bence ya 🤦🏻♀️🤷🏻