Uykusuzhayat kızım 36 günlük; 1 haftadır sab simetix kullanıyoruz, günde 4 defa 10 damla.
Bir de kimyon ve papatya çayı yapıyorum ara ara doğduğundan beri 1 -2 çay kaşığı kızıma veriyorum gerisini ben içiyorum, emzirdiğim için ikimize de yarıyor. Çay kakasını da rahat yapmasını sağlıyor, benim sütümü de arttırıyor.
Ha bir de ben kendim de gazlıyım ve tuvalete düzgün çıkamıyorum, bana da kadın doğumcum vimesa verdi. Ben rahatlayınca çocuk da daha rahat oluyor.