Kızım 3 aylık olcak 2 gün sonra dün sürekli uyudu yani gece 2 den akşam 7-8 kadar sonra 1-2 saat uyuymadım gene uyudu sadece 2 saatte bir emzirdim uyanıkken huysuz değildi emmesi normal kaka yaptı bu serede 4-5 kere bu kadar uyuması bormalmi hiç ölyle ıyımazdı uyuyan bir cocuk değil doktora götüreyimmi