nazlimom_ 2,5 aylık olduk hala sabahları gazı var atak dönemi bide bitmedi huysuz kimyonlu su içirsem mi acaba ben kendim içiyorum bebeğe de içirmeye gerek varmı?
Mervew nazlimom_ bana ilk başta annem kimyonu söyledi kadına 50 tane laf saydım küçücük bebeğe verilir mi diye. Sonra gaz için bir sürü şey denedik doktor dedi ki bebeğe kimyon ver üç kere sordum bebeğe mi diye evet dedi şok oldum. Bir çay bardağı suya bir çay kaşığı kimyon koy kaynat sonra süz iki üç çay kaşığı ver dedi. Çok iyi ve hastası çok olan bir doktor olduğu için dinledim. Şuan gazı olunca hep bunu yapıyorum. Ama vebal almak istemem benim bebeğim de hiç bir yan etki etmedi ama sizinkine nasıl bir etki eder bilemiyorum.
nazlimom_ Dmtsnr09 denedim onları ilk zamnlar onlar işe yaramadi nurse iyi geliyor başından beri kıllanıorım ama bu aralar bi gazlandı doktor 2. Ayda pik yapar gaz demişti
Dmtsnr09 nazlimom_ bende şuan agulin kullanıyorum aç karnına veriyorum gündüzleri iyi çıkartıyor ama akşam 8 olunca noluyor anlamıyorum çalısmıyor bagırsaklar çok saçma ama 1 ay daha çekcez inş sonra düzelir bebişlerimiz