Bebegimveben0 Merhaba 3 aylik bebeginizi kac dk emziriyosunuz yada emiyor iki göğüsmu tek gogusmu emiyor? Benim bebegim emmeyi cok azaltti ve aglayarak emiyor 3 saat emzirmesemse yinese 5 6 dk emip bırakıyor duzelmeai icim neler yapabilirim
Tweetyy Bebegimveben0 o aylarda tek meme reddi vardi mecbur bir gogus emziriyordum. Emme aralari artip emme sureleri azalıyor 5 6 dk da göğsünü boşaltıyor olabilir canim
Esoca38 Bebegimveben0 doktoruma kalsa 3 saatte bir beslenme dedi ama her agladiginda emzirdim diyebilirim. Yeri geldi saat başı yeri geldi 3 saatte bir ona gore hareket ettim. Önce bir göğsü verdim 10 dk emzirdim diğerine geçtim. Bir sonraki emzirmede en son hangi göğüste kaldıysam onu verdim ( matsis olmamak için ) çok sjkjr bir sorun yaşamadım :)
Bebegimveben0 Papatya2636 aslinda gaz sancisi olunca emiyordu benimki sanci hissi azaliyordu diye dusunuyordum bn hep
Bebegimveben0 Esoca38 10 dk emzirdim sonra digerine gectim demissiniz hemen mi gectiniz yoksa dinlenip sonra mi cunku benimii tek gogsu anca 5 6 dk emiyor ikinci gogsu asla almiyir
Esoca38 Bebegimveben0 ben hemen geçiyorum ama siz bebeğinize fazla geleceğinizi düşünüyorsanız 3 4 dk birini 3 4 dk birini emzirebilirsiniz. Ama mutlaka iki göğsünüzü de emsin boşalmasını sağlayın sizede süt doldukça rahatsızlık verecektir gogusleriniz :)