Serserilikiz Oğlumun sağlık ocağında kan alınması lâzımdı hemograma bakilcakti fakat ebe biz bakamıyoruz hastanede çocuk doktorunun bakması lazım dedi Bizde randevu bulamadık kan değerlerinin bakılması lazım acile gitsek bakarlarmi hemogram yani kan almak icin
Serserilikiz Serserilikiz özel hastaneye malesef gidemeyiz geçen kan vermiştik en dandik özelde 500tl gitmisti şimdi para var ama menenjit için tutuyoruz😔
hemsire09 Serserilikiz acil durum olmadıkça acil kan istemez. Sağlık ocağı da muhtemelen küçük damarını bulmak zor olur diye bakmıyoruz demiştir biz bakıyorduk çünkü sağlık ocağında.
Anesanne Serserilikiz belediyenin sağlık merkezi varmış. Orda parmak ucundan bakılıyormuş. Bizim doktorumuz oraya gidersiniz dedi. Henüz zamanımız gelmedi ama öyle yapıcaz
SemaK Serserilikiz acil kan aldırmaz çocuk doktoruna randevu almanız lazım. Sağlık ocakları bebeklerden kan almıyor malesef
Anesanne Salliyaa şimdi sağlık ocağındaki ebenize tekrar sordum parmak ucundan belediye polikliniğinde hemogram bakılıyormuş. O da bizim için yeterli dedi
Salliyaa Serserilikiz sağlık ocağı bebek damaryolunu bulamayabilir bence bakmadıklari daha hayırlı olmuş acile gidin meraminizi dile getirin rutin hemogram kontrolü yaptırmamiz gerekiyor sıra bulamadık diye bakarlar herhalde diye düşünüyorum
Serserilikiz Salliyaa eşimi bekliyorum gelince acile gitcez soylucez inşallah orda bakarlar bilgi için teşekkür ederim💕
Salliyaa Anesanne parmak ucundan hemogram bakılmaz. Hemoglobin değeri bakılabilir sadece hemogram denilince birden fazla değerden oluşuyor Bunca yıllık hemşireyim parmak ucundan hemogram bakılsa delimiyiz ne diye delelim insanların kolunu pıt pıt parmağından bakarız
Salliyaa hemsire09 parmak ucundan hemogram bakılmaz hemoglobin değeri bakılabilir hemogram tek bi değer değil bir sürü değer parmak ucundan bakılmaz . Bunca yıllık hemşireyim parmak ucundan hemogram bakılsa delimiyiz ne diye delelim insanların kolunu pıt pıt parmağından bakarız
Serserilikiz Salliyaa aaaa hemşiremisiniz oglumu dün götürdüm acile kan aldılar sonuçları gosteremedik çok kalabalıktı size atsam sonuçları bakma şansınız varmı
Anesanne Salliyaa ben de bunca yıllık anestezi teknikeriyim. Belki sizde olmayan bi cihaz vardır. Hem doktorumuz hem hemşiremiz var diyor. Çok ayrıntılı sonuç vermiyor ama o bizim için yeterli diyorlar.
Salliyaa Serserilikiz bebeklerin kan değerlerini yetişkine gore farkli değerlendirilir şimdi birşey diyemem ben yeni doğancı değilim çocuk servisinde de değilim olsam da birşey diyemem bu konularun uzmanı doktordur o yüzden siz en iyisi doktora gösterin
Salliyaa Anesanne net hemogram sonucu çıkmıyordur sanmam ama rbc wbc değerlerini gösteriyordur ona birşey diyemem. Bekliyor olacağım merakla geri dönüşünuzu bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp demişler varsa öğrenmiş olurum bende 🤷🏼♀️