Feyekum Oğlum başlayacak bende yanında çalışacağım ama vurma hareketli tam komut yok yani bir kaç tüyo verilir misiniz ne yapmalıyım yanına gitsem mi ara ara
Ece51020 Feyekum Feyekum merhaba öğretmen misiniz? Haziranda yazmışsınız ama sizin gibi bende kızımla birlikte okula başlamayı düşünüyorum iyi mi olur kötü mü hiç bir fikrim yok
Feyekum Ece51020 ben başladım benle çok zor oldu coxuk alışamadı sonra yalnız verdim 1 haftada alıştı coxuk tabi ağladı bensiz servise binmezdi ama alıştı
Ece51020 Anladım bende çalışmasam iyi olur o zmn aynı okulda görmek alışması için oldukça zor oluyor demekki teşekkür ederim cevabınız için umarım 3.5 ta rahat edersiniz 🎈
Feyekum Ece51020 her çocuk bir değil belki sizinki uyum sağlar yada o sizsiz 1 hafta gitsin sonra siz başlayın