Ya çok güzellerdi evime gelen ne güzel kaktüslerin sukulentlerin var derdi saksısından çiçekligine çok özen gösteririm genellikle neyse yavrulamaya başlayınca annemle ayıralım dedik 3 ay felan olacak aşagı yukarı toprağı annem getirmişti birinde solucan gördüm dikerken yoktu kaktüsleri şimdi ye kadar yarıya düştü kaktüs sukulentlerim gün gün bakıyorum ya çürümüş ya içi bitmiş gibi oluyor atmak zorunda kalıyorum geçen hepsini tek havalandırdım bi kaçında çıktı solucan 🪱 yine değiştirdim toprağını bugün sabah baktım bi sukulentim çokta güzel di taş diye geçiyorlar çürümüş 3 günde baktım atarken yine solucan vardı minnacık çıldırıcam niye Böyle oluyor kaç yıl bişey olmadı bi yavrularından ayırdım hepsi bi tuhaflaştı anlayan varsa bilgi verebilir mi ?