Benanneoldum Geçmek bilmeyen bas agrım var aglama krizlerinr giriyorm bebegmi emziremyrm ne yapsam gecer ne olur yardm edin
Cinars14 Benanneoldum benmde agirmisti dogumun ikinci gunu kahve cok iyi geldi yatinca geciyodu kalkinca cok fenaydii ya kahve icin
Namles Benanneoldum bende sezeryan oldum canım baş ağrısı beni de öldürdü öyle böyle değil çok fenaydı 10 gün felan sürdü masaj yaptırdım başıma eşarp bağladım ve kahve içip uyudum uyandığımda geçmişti ben öyle çözüm buldum dene istersen
Thesra Benanneoldum Bol bol bol sade nescafe iç canım bol su iç bir de parol veya minoset kullanabilirsin geçmiş olsun
AselSisiMom Benanneoldum Doktorum kafein tableti önerdi aldım bir iki gün kullandım öyle kurtuldum. Kahve çikolata ağrı kesici işe yaramadı. Çözümü onda buldum.
Deletedmom507 Benanneoldum canım ben günlük neredeyse 6 lt su içtim iki tane 3 u bi arada nescafe vardı evde 2 paketi bi bardağa koyup içtim 6 günde narkoz u attım çok şükür
Tugbaf Benanneoldum şekersiz Türk kahvesi iç ve ağlamak istemen normal hormonlardan kaynaklı korkma geçiçi bir durum
Deletedmom507 Benanneoldum ben o acıdan eşime pişmanım evelndigime bebek yaptığıma diye ağlamışım rabbim affetsin o acının etkisiyle demisim yoksa çok şükür boyle güzel birseyi yaşattığı için
Emirkusunannesi Benanneoldum nescafe bitter çikokata ve bol su çok iyi geliyor doktor demişti banada dene bence..
kubraer Benanneoldum bol cay kahve sekersiz nescafe Türk kahvesi şekersiz olandan ve parol bu de uyuyabiliyorsan uyku bi iki gune gecicek insallah. Aglama krizleri normal, lohusalik sendromundan o zamanla azalacak 😊
ozgyrs Benanneoldum benımde bebeğim 3 aylık . Bas agrısından kafamı tutamıyodum. Doktoruma sordum hemen getirin dedi gittim serum taktılar öyle geçti bas agrısı 110 tl verdim böyle bi uygulama var dayanamayacak gibi olursan dogum yaptıgın hastaneye git canım