Merhaba canlarım benim kızım 2 yaşında yaklaşık 1 aydır kabızlık sorunu yaşıyoruz doktora götürdüm gaz sorunu var o yüzden dedi ve biogia diye bir damla verdi bize hiçbir faydası olmadı ben de hakiki zeytinyağı buldum bir arkadasimdan ondan iciriyorum 1 tatlı kaşığı onunya yapiyo biraz ama mesela kakası sıvı bile olsa yaparken çok zorlanıyor anlamadım bir türlü napicami şaşırdım başka bir sıkıntısı olabilirmi yaşayan varmı böyle bir durum