Naz-Yaman Merhaba anneler Tecrübe ve fikrinize ihtiyacım var, 4 gün oğlumu emzirmeye ara vermek zorundayım , 3 aylık, sorun olur mu ya sonra emmezse diye çok endişeleniyorum
Dondurmalikahve Naz-Yaman Sütünüzü sağın bu süreçte mastit olabilirsiniz. Bi de önceden sağıp biberon verin, sadece emiyosa biraz zor olacaktır
ArdicEge Naz-Yaman öncesinde sağıp şırınga ile besleyin biberon ile beslerseniz bence meme reddi yapabilir 3 aylık tam red dönemi. Umarım kolaylıkla atlatırsınız bu zamanı🙏🏻
Prenseslerimm_3 Naz-Yaman bizde 3 aylığız bu dönem meme reddi yapıyor hafiften sıkıntılı 20’lik dişimin çekilmesi gerek erteliyorum emziremiyeceğim diye zor dönem