Kızlar resmen susmuyor normlmi blmyorum kızımda bu kadae yaşamadım anlamadım bir tek saat 9 gibi uyuyor 12 de uyanuyor ondan sonr her dk başı kalkıyor ağlıyor öglen deseneiz uykusu yok gibi uyusada en fazla 5,10 dk uykusuzlktan bitmiş durumdayım kilo alımı iyi yeni geldik sağlıkocagından 2,950 gr doğdu 4,300 gr olmuş 5 cm de boy atmış anlamadım neden böyle gaz deseniz doktor gazı yok dedi ama var biliyorum gaz damlası kulanıyorum doktorum sadece metsil öneriyor oda pek işe yaramıyor glba😭😭 gazı olmasada ağlıyor ya sizdede öylemi ne yapmam gerek