Herkese günaydın
Dün akşam bebeğim birden pişik oldu ama çok fena bütün gece toplasan 3 saat uyumamıştır ki normalde sabaha kadar uyur. Pişik rahatsız etti gece hiç kaka yapmazdı ama yaptı. Altını sık sık açıyorum değişiyorum bepantol kullanıyorum. Islak mendil yerine pamukla siliyorum hemen geçmesi için ne yapabilirim. Alerji yapacak farklı bişey yemedi hep yediği şeyler. Bu arada 13 aylık