Bebeğim 11,5 aylık bir süredir geceleri yanında uyutmak için yatıyorum sallamadan uyuyor fakat son bir kaç gündür sürekli gel gel diyor yanında uyumam için gece yarıları çok yoruldum nerde hata yaptım acaba nasıl bıraktırabilirim bir de sürekli peşimde wc ye bile gitsem koşa koşa geliyor normal mi bilemedim çok bağımlı oldu :/