biimiyomyardimet Günaydın kızlar, bebeğim 5 aylık son birkaç gündür kendi tükürüğünü yutamıyor ve boğulur gibi öksürüyor. Uykuda filan daha çok oluyor çok korkutuyor bizi. Böyle birşey yaşayan var mı bu dönemde nedendir?
Nzlylmz Bir arkadaşım da bu problemi yaşamış.Kontrol ettirdiğinde dil bağı olduğunu öğrendi.Öyledir demiyorum ama aklınızda olsun.Onun bebeği de 5 buçuk aylık falan biimiyomyardimet
Gececi biimiyomyardimet benim oğlumda oluyordu boğulur gibi oluyor korkup bi sürü de ağlıyordu epey de bi sürdü bu durum sonra hastaneye gittik reflüden olabilir dedi kalpte olabilir dedi kalbe gittik nefrolojiye yolladı oraya gittik o da bizi şu anda adını bile hatırlamdığım bi bölüme yolladı yani biz epey bi dolandık sonrada çok bunaldık ve gitmeyi bıraktık hastaneye ve çok şükür geçti yani bizimki önemli bi durum değil geçici bi süreçmiş ama siz yine de bi doktora görünün
biimiyomyardimet Nzlylmz peki bilginiz var mı dil bağı 5. Aydan sonra oluşur mu acaba? Çünkü son bir haftaya kadar emmesinde sorun yoktu ama şimdi memede emmek istemiyor 😑
Nzlylmz Konuştugumuzda arkadasim “ben emmede bir problem gormedim aka meger emerken de cok zorlaniyormus ben fark etmemisim ” dedi. biimiyomyardimet
Nzlylmz Meme reddi de varda bit dr gorusun derim. Bu aylarda meme reddi de normal karsilaniyor ama tukuruk yutamamasi ve bogulur gibi olmasiyla birlestirince ihtimaller artti biimiyomyardimet
Nzlylmz biimiyomyardimet rica ederum🥰 O sünnetle birlikte dil bagi operasyonu da oldu.Guzrl gecmis ve iyiymis suan.Cok basit bir sey dedi.Oyleyse bile korkmayin🙏
biimiyomyardimet Gececi çok teşekkür ederim 🌺 çok geçmiş olsun sizede geçmiş şükür ki🧿 bende doktoruna danışacağım hafta sonu ama çok korkutuyor telaş yapıyorum 😔😔
sb- biimiyomyardimet bizimki de aynı ek gıdaya geçeceği için tükürük bezleri çok fazla çalışıyormuş doktor normal geçecek dedi,bir de diş çıkmasıyla birleşti bizim belki sizin de geliyorsa çok olan tükürükleri yutarken zorlanabiliyorlar