BalAnne1
Pek fazla hatırlamıyorum çünkü ben oğlumu göndermek istedim kendi gitmek istemedi.
Pek bi kriter yok.
Sadece devlet okulunda tuvalet eğitimini tamamlamış olsun istiyorlar.
En azından ve ben 2012 yılında staj yapmıştım o zaman 2009′lu çocuklar vardı bütün çocuklar için bezden çıkmış olsun diyorlardı kayıt yaptırmak için gelenlere, zaten okula gittiğiniz zaman konuşursunuz bunları direkt okula kayıt işlemlerini onlar size verecektir en az 36 ayını doldurmuş olması gerek.