Hayallerim95 Sizce isimli mi isimsizmi yaptırayım isimsiz künye ilerde çocuğuna vs takar diye düşündüm ama saçmamı olur isimlimi tercih etmeliyim varmı bi fikri olan bi arkadaşta gördüm isimsiz künye ama kararsız kaldım bu arada altın yaptırıcam
Laden Hayallerim95 kızımın isimli künyesi vardı. Parkta falan ismini görüp çağırırlar diye değiştirdim isimsiz aldım. Papatyalı bir model. Fazla mı paranoyaklık yaptım bilmiyorum ama içim rahat en azından🌺
Bendenizsirine Hayallerim95 hangisi hoşuna gidersin altin alın belki alarmı yapar gümüş falan cokta pahali değildir çocuk künyesi ne kadar tutacak
Littlebird Hayallerim95 kızıma doğumda taktılar isimli bileklik ama isim yazınca güzelim bilekliğin tüm güzelliği bozuluyor çünkü ismi makine yazısıyla yazıyorlar baya kötü duruyor. Kızımda iki tane var birinde kalp var onu ters yönde yazmışlar ama ileride değiştirmeyi düşünüyorum ikisini de. Bir de kızımın iki ismi var birini yazmışlar sığmaz diye eşim de kızdı sığmıyorsa hiç yazdırmsaydınız diye