Benim bebeğim de sevmiyor, şuan 2 aylık. Koyduğum an ağlamaya başlıyordu ama nasıl ağlamak mosmor oluyordu, hatta çıktıktan sonra geri dönüyorduk. Şimdi balkona çıkardık bebek arabasını her akşam biraz biraz koyup gezdiriyorum balkonda. Yavaş yavaş alışıyor, her geçen gün daha çok duruyor içinde. Ama dışarı çıkarmaya cesaret edemedim henüz. Siz de evin içinde alıştırma yapabilirsiniz.