Merhaba bebeğim 5aylik demiri çok düşüktü Dr ferrozinc vermişti ama onu icmedi ilk muayenede 15microL gbiyken şimdi 6.8microL e düşmüş. Şuan sidefer kullanıyoruz bugün 3.gun 1ml kadar . Ama oğlum çok sık emiyor saat başı. Emilimin verimli olması için ne kadar bir süre emzirmemeliyim? Yada anne sütü demir emilimini azaltır mi acaba?