Eylülde oğlum 1 yaşına girecek ben de anlamlı bi hediye almak yapmak istiyordum. Az önce bi aydınlanma geldi 😂 güzel bi defter alıcam. Her ay resmini çekmiştim ve ilklerini hep ya videoya ya resme almıştım. Her ay da ondaki gelişmeleri yaşadığımız şeyleri hissettiklerimi anlatan yazılar yazmıştım. Şöyle yapmayı düşünüyorum mesela 4. Ay bölümüne güzel resimlerini yapıştırıp yazdığım yazıyı güzelce yazıcam. Sonra QR kod oluşturup örneğin ilk kahkahası ne bileyim ilk ek gıdasının videosu gibi şeyleri QR kodlar haline getirip oraya yapıştırıcam. Hem bize hem ona güzel bi anı kalsın. Nasıl sizce ? Daha ne ekleyebilirim ?