Benim müthiş kanamam oluyordu artık bayılma derecesine gelmiştim 9-10 ay sonunda çıkarttırdım.Doktorum bile çıkarmak için spiral ipini bulamadı kandan.Resmen kan gölünde balık arar gibi ipi arıyorum demişti o kadar yani.Çıkarttıktan 3-4 ay sonra iyidi kanamam son 2 aydık yine çok geliyor o kadar değil aöa kızımın bezlerinden kullanacak kadar 2 günlük yoğun kanamam oluyor sanırım bana hiç hiç yaramadı spiral,daha öncesinde hiç böyle kanamalarım olmazdı