Pnryk Diş ağrım için doktor amoklavin verdi. Bebeğim 5,5 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Emzirirken kullanan var mı ? İçtikten sonra beklemek bir süre emzirmemek mi gerekiyor. 1 haftadır öteliyorum kendiliğinden geçer diye ama geçeceği yok 🥺
Aliasafinannesi27 Pnryk canım bende kullandım geçen hafta farnjitim çok kötü olmusti sağlık ocağı abla içtikten sonra 4 saat emzirmezsen dah iyi olur dedi bebekte huysuzluk yapmasın dedi
Pnryk Aliasafinannesi27 her içtikten sonra 4 saat mi ? Her bebek farklı evet ama sizin bebişte huzursuzluk veya başka bir yan etki yaptı mı ?
Aliasafinannesi27 Pnryk yok ben geceleri içtim bebise de mama verdim o süreçte 4-6saat emzirmedim çok şükür sıkıntı da olmadı 3 aylık bebeğim bu arada