Elifimmm21 10 aylık kızım bir türlü alıştıramıyorum bir sürü bardak aldım int te 10 aylık bebeğin en az 100 ml su icmesi gerektiği yazıyor ama nerdeee 20 30 ml içse şükrediyorum
Aklimdasin Elifimmm21 erken alıstırmanın önemi var diye düşünüyorum 2 cocugumada dogdugundan bu yana verdim sımdı 12 ay olacagız çok sever suyu. Siz yinede vermeye devam edin alısıcaktir inşaallah
ofkelisirin Elifimmm21 kızım 9 aylık bende içiremesdim ama pipetli suluk tan içiyor artık denediniz mi
Deletedmom_33 Elifimmm21 3 ay kontrolünde mama verdiğim için başla denildi sağlık ocağında. Veriyorum bende ama yüzünü eksiterek içiyor genelde
Jeatimo Elifimmm21 5bucuk aylıkken başladım havalar sıcak gitti malum çok seviyor kaşıkla iciriyorum hemen ağzını açıp gülücük atıyor suyu görünce
ofkelisirin Tugce merhaba valla Bi gün biz ayran içiyorduk imrendi pipete 1 2 defa çekti yani kendi emme refleksi oldugu için ondan sonra aldım denedim gayet içiyor genzine kaçmıyor bebek suluklarında zaten dene bence korkma