Tazeanne109 eğer erken dönemde düşünüyorsanız ilk üç ay içinde yapılması daha rahat oluyormuş, anestezi gerekmiyor ilk aylarda dedi doktor. Elleri, kolları hareketlenmeden yapılması en rahatıymis. Biz 3 ay dolunca yaptırmak istedik de iki günün bile önemi var dedi Çarşamba gideceğiz bakalım ☺️