Prensesannesi38 Şu 4 aydır her ay boğaz enfeksiyonu oluyor kızım bu durumu yaşayan var mı 2 yaşında şuan bilgisi olan yazabilir mi?
Deletedmom_33 Prensesannesi38 Emzik kullanımı varsa bizim sağlık ocağı doktoru sürekli boğaz enfeksiyonu şikayetiyle gelirsin verme emzik diyordu 1.ayindan beri
aloeverrra Prensesannesi38 ben. Bir ayda iki kez boğaz enfeksiyonu oldu birinci antibiyotik iğne ile geçti şuan da ateşi var ne olur bilmiyorum
Prensesannesi38 aloeverrra kaç aylık sizin bebeğiniz bende yoruldum cidden dondurma mı yedi diyor doktor keşke yesede olsa en azından soğuk yedi de oldu derim hemen terleyip rüzgara falan çıksa parka oynarken esse kapıyor nasıl oluyorsa artık ben ateşi çıkmadan bile genel halinden anlayıp götürüyorum
aloeverrra Prensesannesi38 benim bebeğim 17 aylık, bİzim ki de öyle antibiyotik kullanmaktan gına geldi burada bi post gördüm şimdi onu yaptım işe yararsa size de de söylerim. Boğaz enfeksiyonu için soğan bal kürü diye bir şey.
Sevilaykmnt Gerçekten cok sıkıldım bende 19 aylik hem diş cikariyor hem hasta. İki aydir boğaz enfeksiyonu antibiyotik üstüne antibiyotik.Kışın bu kadar hasta olmadı. Yaza girdigimizden beri hasta kızım. Korkuma dışarı cikartamiyorum atesi cikiyor hemen