Woody ya woody geçen senin posta da onu sormuştum ama kaynadı gitti araya.
Sanirim cok benzer bi hastalik geçiriyorlar seninkiyle.
Şöyle oldu ki, 2 hafta aşırı derecede reflu belirtileri baş gösterdi, mide bulanmalari, yemekte öğürme, gegirme, uykuda diş gicirdatma, salya vs… Sana da hangi ilaci kullandığını sormustum ki postudna bulunca sildim. Gastrotuss Baby…
Tam bu ilaca baslamistim ki, bi baktim cocuk oksurmeye baslaei hafif hafif.
Sonra ates bas gosterdi.
Suan gegirmeler hafifledi ama oksurum ve ates var. Bir de bas ağrısı. 3.gundeyiz,bakalim kac gune sifa bulacak. Antibiotik, hava, dolven, ve oksuruk surubu veriyorum.
Sizin nasıl ve kaç gune düzeldi?