18 aylığız, o dönem bizim de öyleydi hatta bebek arabasına filan da binmezdi, kendini kısıtlanmış mı zannediyorlar bilmiyorum. Yere sofra bezi serip, arkasına kendini yere atma ihtimaline karşı yastık koyup filan yedirmeye çalışıyordum. Tabağın içine minik minik koyup, kendi yesin diye uğraşıyordum, 1 yaşında düzeliyor. O da sizinle oturup yemek istiyor. Sadece bizim ki oturup dolu dolu yiyen bir çocuk değil, tüm gün az az yiyor. Çocuğu iyi gözlemleyip, ona göre bir yol izlemek işw yarıyor. Kısacası üzülmeyin, geçiyor :)