Benim kızım da çok sık emerdi, doktora da sormuştum normal demişti, sizin kokunuzu alıyor sakinlesmek icin de emiyor demisti. O yuzden hic dert etmeyin, kimseyi de dinlemeyin. Gelisimi iyiyse gerisi onemli degil. Endise, stres sutu azaltiyor, unutmayin 😊 zamanla azaliyor emmeleri, 16 aylik suan kizim gunde 3 4 kez emiyor. Birkac gundur hem dis cikarmaya ugrasiyor hem hasta gibiydi gelip gidip emdi 3 5 dakika. Kendileri ayarliyor bebeler iciniz rahat olsun