Bebegim cogunlukla emdikten sonra uyıyakalıyor ve gazını cıkaramıyorum çok deniyorum ama uyduugu icin cıkmıyor uyandırsam birdha uykuya geçmesi zor oluyor sizler nasıl yapıyorsunuz uyudugunda çıkarmadan bıraktıgınız oluyor mu yoksa mutlaka cıkarırmısınız