Kızlar ya, bebeğimde geniz akıntısı öksürük balgam vardı serum+otribebe ile burnunu aç dedi doktor bunu yaptıktan sonra benimde aynı şikayetlerim başladı öksürük hapşırık geniz akıntısı boğazda yanma… Fenayım yani. Emziriyorum da var mı onerebileceginiz bişey? Doktora gitsem ilaç vermez diye tahmin ediyorum ama gece bu saat oldu uyuyamadım nefes alamıyorum