Barannnn Bebeğim 1.5 aylık göbek fıtığı var içinden su sesi geliyor böyle kucağıma alınca filan başına gelen var mı acil yardım lütfen
Daenerys Barannnn evet bastırınca içine giriyor mu? Giriyorsa gazın bitmesiyle beraber fıtık da iyileşiyor.
cemre_-34 Barannnn aynısı benm bebeğimde de vardı fıtık değildi bağırsakları düzelmediği icin geçici bir durumdu gazını çıkartarak inecektir devamlı gazını çıkartın geçiyor ama yine de takipte kalin
2prematureannesi Barannnn ben göbek fıtığı çıktığini şans eseri öğrendim küçük oğlumda biz testisinde fıtık çıkmıştı o yüzden gittik büyük oğlumda kasik fıtığı çıkmıştı ordan korkup götürmüştüm doktora 1 aylık filandi o zaman 6 aylık olunca getirin tekrar muayene edelim demişti sadece takipte kalın demişti doktor bize o zaman 2 ay sonra götürecem tekrardan
Bebeminnie Barannnn çünkü o fıtık denen şey, ince bağırsağın bi kısmının oraya kaçması demek. Bağırsaktaki gazı bile hissediliyor parmağınızı koyunca İki kızmda da vardı, bez değişirken hep yavaşça içine bastır diyordu doktorumz 1 yasına gelince geçiyor
Barannnn Peki sizde kabızlık yaptı mı hiç bizim kabızlık sorunumuz var yarın doktora götüreceğim hem bu ses için hem kabızlık
Bebeminnie Barannnn yok o kabızlık yapmaz ama tıkanıklık olmaması için, işte hee bezde içeri bastırınki kakalar ilerlesn içinde
Cemreee Barannnn kabızlık Dan zaten bagırsak dışa çıkıyor göbek den bizdede olmuştu ama başlangıcında fark ettim ben Dr göbek fıtogı kornonu kullan geçer demişti 2 3 aya geçti takip ettim çıkaca gibi olurken takıyorum hemen ılınmakdan da olıyor
SEHERBurak Merhaba benim oğlum da vardı. Çok fazla gaz sorunu vardi ve kabızlığı. Göbeği parmağınızla bastirduhinizda içeri iniyosa geçici değilse fıtık maalesef. Bizimki iniyordu ve 4. Ayın başında geçti. Ayrıca hiç bişey yapmadım doktorum yapmam gereken bişey olmadığını kendiliğinden geçeceğini söyledi ve geçti şükür. Gaz sorunu için bioga verdi 4 aylık olana kadar kullandık. İnternet te Ayşe Öner diye bir doktor var ordan gaz masajıni izleyin ve bebeğinize yapın çok rahatlıycaktir emin olun. Şu an biz 5 aylık olduk. Gaz ve kabızlık bitti. Fıtık da geçti korkmayın sizinki de geçer üzülmeyin.