Arkadaşlar merhaba. Oğlum tam 5 aylık oldu. Doğduğundan beri gündüz uykuları yok. Sallayarak uyutuyorum. Beşik durunca uyanıyor. Sesli ortamlarda da uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyor. Kafayı yemek üzereyim. Uyutmak için sallıyorum uyumuyor. Sallamayı bırakınca da uyanıyor. Çıldırıcam. 2 haftadır çok ağlıyor. Atak zamanı desem 5 aylık oldu artık. Uykusu var mesela sallıyorum ağlıyor patlıyor resmen. Bir bebek uyumamak için neden direnir anlayamıyorum. Birde ilk bebeğim. Çok yoruldum. Annelik çok zormuş. 😭