TugceAsyaY Mustela ya da bübchen deneyin ben henüz kullanmadım ama çok övgü duydum. ben desitin kullanıyorum normalde ama sudocrem geçiriyo kızarıklığı henüz aşırı pişik olmadı hiç. Sudocremim iyi olmadığını duydum o yüzden artık kullanmaya düşünmüyorum 🤔
Mirayim Rabia88 3 bucuk aylik. Hosuna bile gidiyo galiba sicak sicak 😀 Hatta bazen rahatliktan cisini yapiveriyo 😂 ayaklarinada tutuyorum bi yandan. Üsütmeden popisi kurutmak icin guzel yontem bence.
CidemNisa Ervaeneserpil pişik için arko krem bire bir ama o küçük tüp şeklinde olanlardan kullanın derin
Ciqdem Hamazinc yazdı pişik için doktor bepanton ile birlikte sürdüm iki günde geçirdi pişiği tavsiye ederim kesinlikle
MSG102915 Bizim popişimiz delinmiş resmen delik delik olmuştu çok ağlıyordu herşey denedim geçmedi bezini değiştirdim arko krem sürdüm hep 2 günde geçti kızımda rahatladı şükür. Geçmiyorsa bezdendir değiştirin isterseniz bi öyle deneyin.
NurR Ervaeneserpil açık bırakıyorum bi süre hava alıyor kuruladğım halde pişik oluyor benim valla çıldırcam, mor desitin aldım en son güzel tavsiye ederim çinko içeriği yüksek
ErtugrulAnnesii Ervaeneserpil evet ıslaklıkts tetikler. Kantaron yağının çok iyi geldiğini duydum herhangi bi yan etkisi yok deneyebilirsiniz inşallah geçer
Balannesi Ervaeneserpil Tüp arko krem ve zeytinyağını bol şekilde sürünce en kötü pişik bile ertesi güne tamamen geçiyor👍🏻
Ece06 Ervaeneserpil ben Pamuğu sıcak suya batırıp siliyorum temizliyorum önce sonra makat kısmına kantaron yağı sürüyorum sonrada komple kaynatılmış zeytinyağı sürüyorum fakat zeytinyağını kaynattıktan sonra soğutuyorum.. biraz havalandırıyorum bezini bağlıyorum bezde molfix kullanıyorum
Mirayim Rabia88 benim kizimda cok hareketli ama makinenin sesini duyunca oyle kaliyo 😂 elinizle bakip mesafesini ayarlar oyle tutarsiniz. Ben dusuk ayarda yapiyorum bide, hic sorun yasamadim.