Kızlar acemi anneyim bugün tam 32 günlük olduk 2 saatte bir değilde nerdeyse 1 buçuk saatte emzirdim hrp yani ne zaman istese emziriyorum. Ama bu aralar uyuması 2-3 saate çıktı kesintisiz uyuması yani normal öi bu ilk günler her saat uyanıyordu ama şimdi daha uzun uyuyor açıksa uyanır dimi?