Yaklaşık 5 yıldır elim titriyor tekstilde dikiş dikerken bişey yoktu iğneyi felan deliğe rahatça girdirirdim .ama ince bi iş yaptığımda .yada sinirlendiğimde .aç kaldığımda .tok olduğumda .elim titriyor dikiş de dikemiyorum artık .başına gelen varmı hangi bölüme gitmeliyim .nasıl tedavi oldunuz